9 častých chyb podnikajících (manifestujících) generátorek

Pokud je i vaším Human Designem generátor nebo manifestující generátor a zároveň podnikáte, je tohle téma přesně pro vás. Přečtěte si o 9 nejčastějších chybách v podnikání, které pozoruji v začátcích spolupráce u svých klientek a sama jsem si tím vším také prošla, aby vy jste už nemusely!
Dejte mi vědět, který bod se vás týká nejvíc 👇

1. Místo reakce iniciují

“Co tenhle měsíc nabídnu?”
“O čem mám dnes napsat?”
„Co mám dnes vyfotit na sítě?“

Toto je způsob iniciování, který nám generátorům prostě neslouží. Pro nás je důležité jen a pouze reagovat.

“Hmm, s tímhle ne/souhlasím.“
„Tohle téma je teď pro mě důležité.“
„V tomhle cítím radost.”
 
Přesně tohle jsou reakce, z nichž chceme tvořit a které přinesou výsledky.

2. Netuší, kdy v reakci tvořit nabídku a kdy ne

Cítí reakci sakrálu: „Jo, tomuhle tématu se chci věnovat!“ Ale jdou do nesprávné akce. Z téhle reakce vytvoří nabídku, která se ale těžko prodává a stojí je to spoustu energie.

3. Dělají, co si myslí, že by se mělo, ne to, co je rozzáří

Tohle vidím u klientek velmi často: Jdou proti vlastnímu souladu a na sílu implementují věci, o kterých si myslí, že k podnikání patří. Ať už jsou to platformy, které jim nevyhovují, typy nabídek nebo pracovní doba. Přizpůsobují se klientům, a ne sobě samé.

4. Zkouší strategie, u kterých necítí „ano“

Nechají se zlákat tím, že někdo doporučuje skvělou strategii, která mu přinesla úžasné výsledky. Samy u toho necítí jasné „ano“ a nadšení, ale jdou do toho, protože to zní dobře. Ale to je bude stát spoustu snahy i energie a nebude přinášet kýžený výsledek.

5. Nedůvěřují reakci svého těla

Když tělo říká jasné „ano”, většinou ho neignorují a následují, což je super. Problém často přichází, když tělo řekne jasné „ne”, ale hlava přesvědčuje a má logické argumenty. „Vždyť je to dobrá příležitost, proč to nezkusit…” A tak to zkusí, věnují tomu energii i čas, ale opět bez valného výsledku.

6. Netvoří si podmínky pro reakci

Přitom by tyto příležitosti mohly krásně zakomponovat do svého podnikání: Instagramu, cesty klienta, poznávacích hovorů nebo začátku spolupráce. Místo toho často iniciují a snaží se to vymyslet, což je nadále vyčerpává a dlouhodobě nefunguje.

7. Bojí se sdílet věci jen tak a/nebo zadarmo

Jakmile mají téma, na které silně reagují a chtějí o něm mluvit, leknou se, že by měly mít k tématu adekvátní nabídku nebo že by toho sdílely moc zadarmo. Chybou je hned z reakce vytvořit nabídku místo toho, aby si dané téma prozkoumaly a zjistily připravenost svého publika.

8. Nehlídají si energii

Jako generátorky či manifestující generátorky mají spoustu energie a milují pocit únavy a dobře odvedené práce. A proto je tak snadné to někdy přepálit a dojít do velkého vyčerpání. Plánování odpočinku a dosycení patří do podnikání generátorek stejně jako kohokoli jiného.

9. Nedělají to, co jim přináší radost

Mají pocit, že podnikání je o práci a dobré výsledky si musí zasloužit a vydřít. Nenechávají se vést svou radostí – jenže to je připravuje o jejich magnetismus, který je nejlepší strategií prodeje. Podcenění radosti patří k nejčastějším chybám generátorek, protože ji nevnímají jako zásadní.

Pozvánka

Také je tvůj Human Design právě generátor nebo manifestující generátor? A ještě k tomu jsi podnikatelka, nebo se do podnikání plánuješ pustit? Pak Tě zvu na masterclass na téma PODNIKEJ JAKO GENERÁTOR, která se uskuteční 4. 4. na Zoomu.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů