Pokud je i vaším Human Designem generátor nebo manifestující generátor a zároveň podnikáte, je tohle téma přesně pro vás. Přečtěte si o 9 nejčastějších chybách v podnikání, které pozoruji v začátcích spolupráce u svých klientek a sama jsem si tím vším také prošla, aby vy jste už nemusely!
Dejte mi vědět, který bod se vás týká nejvíc 👇
“Co tenhle měsíc nabídnu?”
“O čem mám dnes napsat?”
„Co mám dnes vyfotit na sítě?“
Toto je způsob iniciování, který nám generátorům prostě neslouží. Pro nás je důležité jen a pouze reagovat.
“Hmm, s tímhle ne/souhlasím.“
„Tohle téma je teď pro mě důležité.“
„V tomhle cítím radost.”
Přesně tohle jsou reakce, z nichž chceme tvořit a které přinesou výsledky.
Cítí reakci sakrálu: „Jo, tomuhle tématu se chci věnovat!“ Ale jdou do nesprávné akce. Z téhle reakce vytvoří nabídku, která se ale těžko prodává a stojí je to spoustu energie.
Tohle vidím u klientek velmi často: Jdou proti vlastnímu souladu a na sílu implementují věci, o kterých si myslí, že k podnikání patří. Ať už jsou to platformy, které jim nevyhovují, typy nabídek nebo pracovní doba. Přizpůsobují se klientům, a ne sobě samé.
Nechají se zlákat tím, že někdo doporučuje skvělou strategii, která mu přinesla úžasné výsledky. Samy u toho necítí jasné „ano“ a nadšení, ale jdou do toho, protože to zní dobře. Ale to je bude stát spoustu snahy i energie a nebude přinášet kýžený výsledek.
Když tělo říká jasné „ano”, většinou ho neignorují a následují, což je super. Problém často přichází, když tělo řekne jasné „ne”, ale hlava přesvědčuje a má logické argumenty. „Vždyť je to dobrá příležitost, proč to nezkusit…” A tak to zkusí, věnují tomu energii i čas, ale opět bez valného výsledku.
Přitom by tyto příležitosti mohly krásně zakomponovat do svého podnikání: Instagramu, cesty klienta, poznávacích hovorů nebo začátku spolupráce. Místo toho často iniciují a snaží se to vymyslet, což je nadále vyčerpává a dlouhodobě nefunguje.
Jakmile mají téma, na které silně reagují a chtějí o něm mluvit, leknou se, že by měly mít k tématu adekvátní nabídku nebo že by toho sdílely moc zadarmo. Chybou je hned z reakce vytvořit nabídku místo toho, aby si dané téma prozkoumaly a zjistily připravenost svého publika.
Jako generátorky či manifestující generátorky mají spoustu energie a milují pocit únavy a dobře odvedené práce. A proto je tak snadné to někdy přepálit a dojít do velkého vyčerpání. Plánování odpočinku a dosycení patří do podnikání generátorek stejně jako kohokoli jiného.
Mají pocit, že podnikání je o práci a dobré výsledky si musí zasloužit a vydřít. Nenechávají se vést svou radostí – jenže to je připravuje o jejich magnetismus, který je nejlepší strategií prodeje. Podcenění radosti patří k nejčastějším chybám generátorek, protože ji nevnímají jako zásadní.
Také je tvůj Human Design právě generátor nebo manifestující generátor? A ještě k tomu jsi podnikatelka, nebo se do podnikání plánuješ pustit? Pak Tě zvu na masterclass na téma PODNIKEJ JAKO GENERÁTOR, která se uskuteční 4. 4. na Zoomu.