Změna strategie může mít zásadní dopad na výsledky podnikání. Přečti si, jaké kroky má klientka podnikla, aby nahradila nevhodnou strategii, a jak jí to přineslo více než 200 000,- Kč v prvním měsíci, kdy začala podnikat.
Když se mnou klientka konzultovala před rozjezdem svého podnikání své strategie, byla jsem nadšená, protože se nechávala vést svou intuicí a byla v naprosté důvěře. Jedna z věcí mi tam ale neseděla.
Chtěla následovat to, co si myslela, že by měla… Koupila si databázi kontaktů a chtěla je postupně obvolávat s nabídkou svých služeb. Před každou koučinkovou spoluprací si studuji profil dané ženy podle Human Designu a věděla jsem, že tahle strategie s ní nejspíš absolutně nebude v souladu.
Když jsme to rozebraly více do hloubky, došly jsem skutečně k tomu, že to brala jako „nutnost”. Myslela, že obvolávání kontaktů k rozjezdu podnikání prostě patří a nelze se mu vyhnout.
Místo navolávání jsme společně vybraly strategie přímo jí na míru a víc podpořily pocit důvěry, která uklidnila vnitřního kritika a logika.
Na celkové vydělané částce ve výši 200 000,- Kč mělo podíl více faktorů. Dobře zvolené strategie jí však pomohly lépe investovat svůj čas i energii správným směrem, což pro ni bylo o to důležitější, protože má 2 malé děti a pracujícího muže.
Také je tvůj Human Design právě generátor nebo manifestující generátor? A ještě k tomu jsi podnikatelka, nebo se do podnikání plánuješ pustit? Pak Tě zvu na masterclass na téma PODNIKEJ JAKO GENERÁTOR, která se uskuteční 4. 4. na Zoomu.