Máte pocit zahlcenosti? Nestíháte, metodu pokus-omyl střídají vyčerpání a frustrace? Možná vám jen chybí ujasnit si svou vizi, nebo potřebujete ulehčit a delegovat svou práci třeba na asistentku – protože dělat aktivity, kde nejste ve své zóně genia, vám bude neskutečně ubírat energii. Nebo nemáte zdravě nastavené ceny, rozdáváte se a děláte víc, než za co dostáváte zaplaceno. Moje podnikání by nemohlo fungovat bez sedmi klíčových aktivit.
Naprostým základem je vize. Nemusíme nutně znát kompletní vizi ani každý jeden krok, potřebujeme ale vědět, kam směřujeme, co je s námi v souladu a kým se chceme stát.
Já jako generátor miluju interakce s druhými – jsou pro mě obrovskou inspirací i motivací. Spolupracovat s dalšími ženami je velmi obohacující a přináší mi nejen novou perspektivu, ale i energii a prostor pro to důležité.
Dlouho jsem se v podnikání schovávala – za články na blogu, za příspěvky, za druhé. Než jsem se uvědomila, že bych mohla podporovat ostatní ženy, potřebují se o mě dozvědět – a to se stane jen tehdy, když začnu být vidět.
Celé mé podnikání vzniklo právě následováním mé intuice. Naslouchám jí vždy, i když absolutně nedává smysl. Pokud ji neslyšíte, vytvořte si na ni prostor a prozkoumejte své strachy, protože buď slyšíme svou intuici, nebo své strachy. Nikdy obojí najednou.
Spolupráce se ženami a tvorba pro ně je nejoblíbenější částí mé práce. Miluji koučinky (individuální nebo skupinové) a také masterclass a workshopy. Ta energie je nepopsatelná, stejně jako aha momenty a posuny!
Podnikání s námi bude v souladu jen tehdy, když se cítíme dosycené a podporované. Když máme dostatek času, prostoru, financí i energie. Když je v harmonii náš osobní i pracovní život a ten pracovní neukrajuje z osobního.
Aby bylo podnikání udržitelné, potřebuje nás dobře živit. Tak abychom mohly delegovat, rozvíjet se, dosytit se. Jenže právě nacenění je u žen častým problémem – nízké ceny pak vedou k frustraci, vyčerpání a nízkému sebevědomí. Zdravé ceny naopak k expanzi a vnitřní harmonii.
Podnikáte online, chcete vytvořit možná svůj úplně první kurz, ale nevíte, jak na to? Nebo už ho máte, ale pořád to není ono a chcete se posunout?
Na tomto workshopu vám ukážu:
* nejjednodušší způsoby vytvoření kurzu tak, abyste mohla okamžitě tvořit, předávat své znalosti a zároveň generovat dobrý příjem;
* jaké formy může mít kurz a jak si vybrat tu nejlepší právě pro sebe;
* jak vybrat skvělý název;
* čemu potřebujete porozumět, aby byl váš kurz úspěšný;
* jak provést své klienty transformací, po které touží;
* a jak kurz propagovat, abyste měla plno.
A v letošním upgradu vám také ukážu pohled na kampaně a tvorbu kurzů podle typologie human design a posdílím i zkušenosti z tvorby high-ticket kurzů a mastermind.
Chcete-li se mě na cokoliv zeptat, napište.
Moc se na vás těším!
Šárka